Waarom krijg ik nu voortdurend de opdracht promt te zien C:\windows\Microsoft.Net\Framework\v.2.0.50

Diskutiere Waarom krijg ik nu voortdurend de opdracht promt te zien C:\windows\Microsoft.Net\Framework\v.2.0.50 im One Drive Forum im Bereich One Drive; Sedert een dag of 3/4 krijg ik regelmatig gedurende ik op mijn laptop bezig ben de Opdrachtprompt met verschillende regels tekst te zien die...
M

MS-User

Sedert een dag of 3/4 krijg ik regelmatig gedurende ik op mijn laptop bezig ben de Opdrachtprompt met verschillende regels tekst te zien die direct verdwijnt die je niet kan lezen doordat het zo snel gaat. Maar heb toch kunnen vaststellen dat het gaat over het installeren van een framework zoals in onderwerp?Al eens gegoogeld en zou iets te maken hebben met Visual Studio? Ook juist voor dit fenomeen heb ik mijn software voor mijn HP printer verwijderd en opnieuw geïnstallerd omdat ik problemmen ondervond met netprinter.

***Post moved by the moderator to the appropriate forum category.***

Thema:

Waarom krijg ik nu voortdurend de opdracht promt te zien C:\windows\Microsoft.Net\Framework\v.2.0.50

Waarom krijg ik nu voortdurend de opdracht promt te zien C:\windows\Microsoft.Net\Framework\v.2.0.50 - Ähnliche Themen

• Waarom krijg ik nu voortdurend de opdracht promt te zien C:\windows\Microsoft.Net\Framework\v.2.0.50

Waarom krijg ik nu voortdurend de opdracht promt te zien C:\windows\Microsoft.Net\Framework\v.2.0.50: Sedert een dag of 3/4 krijg ik regelmatig gedurende ik op mijn laptop bezig ben de Opdrachtprompt met verschillende regels tekst te zien die...