vmware

Diskutiere vmware im Vista - Allgemeines Forum im Bereich Windows Vista Forum; Hallo zusammen, heute morgen wollte ich in meiner vm ware meinen server starten bekomme aber folgende Fehlermeldung: Cannot open the disk c...
H

HannoverRules

Threadstarter
Hallo zusammen,

heute morgen wollte ich in meiner vm ware meinen server starten bekomme aber folgende Fehlermeldung:

Cannot open the disk c: \virtual machines\windows server 2003 standart edition\
Windows Server 2003 Standart Edition (3).vmdk' or one of the snapshot disks it
depends on.
Reason: Failed lock the file.

Gestern lief der Server noch und ich wüsste nicht wo ich suchen sollte. Weiss jemand einen
Rat?

Gruss Christian

msueper

msueper

Schreib/Lese-Rechte geändert?
Snapshots gelöscht?
Martin

PS: VMware legt im Verzeichnis des VM ein Log an. Poste das und guck mal rein.

Thema:

vmware

vmware - Ähnliche Themen

SSD broken after Windows Update?: Hey, yesterday I was trying to update Windows 10 to the newest version, which for some reason failed, therefore it went back to the version I...
BoD (DPC_WATCHDOG_VIOLATION / VIDEO_TDR_FAILURE) due to graphics driver or faulty hardware?: Since quite some time I regularly get BoDs with a DPC_WATCHDOG_VIOLATION (133) and after some driver changes VIDEO_TDR_FAILURE (116)...
Cannot delete Microsoft-bloatware (windowsapps): Hello, I have a SSD, running Windows 10 (latest updates) and my disk space is limited. I have been trying to delete files from the program...
windows 10 update loop error 0x800f0922: Hi Long time ago I faced an update loop on a win 7 installation. All previous updates were successful, but from this point in time updates...
100% Bug: Dear Microsoft Coumminty, I have a problem with my windows 10 enterprise edition. Sometimes when i start my pc i takes unusally long, that...
Oben