view add remote windows users in file and folders security settings

Diskutiere view add remote windows users in file and folders security settings im Windows 10 Forum im Bereich Windows 10; Hello everybody, I have a computer on a widows network which hosts some folders and files for other computers on the network. I have that...
M

MS-User

Threadstarter
Hello everybody,

I have a computer on a widows network which hosts some folders and files for other computers on the network. I have that host's admin user name and password and can modify the permissions of the users that are currently in permission list remotely. The problem for me is that in security window i do not have access on the existing users on the host and cannot add or remove them from the list. I appreciate your help.

Thema:

view add remote windows users in file and folders security settings

view add remote windows users in file and folders security settings - Ähnliche Themen

• 3D-Viewer in Windows 10 deinstallieren und 3D-Viewer Startmenü Eintrag entfernen - So geht’s!

3D-Viewer in Windows 10 deinstallieren und 3D-Viewer Startmenü Eintrag entfernen - So geht’s!: Nicht jede Anwendung die es in Windows 10 gibt wird auch von jedem Anwender benötigt und so stellt die eine oder andere App für manche nur...
  • Win 10-Störmeldung bei XLSX-Viewer Free

Win 10-Störmeldung bei XLSX-Viewer Free: Hallo Community! -Den XLSX Viewer Free habe ich mir aus dem Microsoft App heruntergeladen u. installiert. -Was ist zu tun? Gruß Horst Weisser
  • Skype Split View verwenden - So leicht aktiviert man den Geteilte Ansichtsmodus in Skype

Skype Split View verwenden - So leicht aktiviert man den Geteilte Ansichtsmodus in Skype: Wer doch regelmäßig und mit vielen Kontakten auf Skype unterwegs ist hat sich sicher auch gern über die Art der Ansicht geärgert, bei der man...
  • Server Error: 401 - Unauthorized: Access is denied due to invalid credentials. You do not have permission to view this directory or page using the cre

Server Error: 401 - Unauthorized: Access is denied due to invalid credentials. You do not have permission to view this directory or page using the cre: Server Error: 401 - Unauthorized: Access is denied due to invalid credentials. You do not have permission to view this directory or page using the...
  • Standard App einstellen unter Windows 10 - Word Viewer wird nicht akzeptiert.

Standard App einstellen unter Windows 10 - Word Viewer wird nicht akzeptiert.: Ich möchte unter Windows 10 die etwas ältere App Microsoft Office Word Viewer 2003 als Standard App einstellen. Ich bin unter Einstellungen auf...