time setting

Diskutiere time setting im Windows 10 Forum im Bereich Microsoft Community; My time setting is always wrong. And that is so on my laptop and also on my desktop. All offered solutions don't work for me. So when is Microsoft...
M

MS-User

Threadstarter
My time setting is always wrong. And that is so on my laptop and also on my desktop. All offered solutions don't work for me. So when is Microsoft going to solve this bug?

Thema:

time setting

time setting - Ähnliche Themen

• settings app does not launch for a user

settings app does not launch for a user: Hi settings app does not launch . I did already add a new local admin and it is working for him. Created a new user and copied all for the...
  • Error Meldung: Set user Settings to driver failed

Error Meldung: Set user Settings to driver failed: Hallo, habe ein Laptop Lenovo Z70, WIN10 die Meldung habe ich immer wieder, beim starten, mehrere auf ein mal, beim runterfahren kommt : Kann...
  • Language Settings - Windows Store, Xbox App etc

Language Settings - Windows Store, Xbox App etc: Hello, I am having a really hard time setting the language of my Windows 10 Store to English. The same goes for the PC Game Pass (Xbox Beta)...
  • Windows 10/Einstellungen | Settings App bleibt hängen und öffnet sich nicht!!

Windows 10/Einstellungen | Settings App bleibt hängen und öffnet sich nicht!!: Hallo, Ich habe seit neusten ein mir unbekanntes Problem mit meiner Einstellungen App. Wenn ich versuche sie zu öffnen, erscheint der blaue...
  • Nvidia Systemsteuerung (3D settings) nicht mehr da.

Nvidia Systemsteuerung (3D settings) nicht mehr da.: Hallo liebe Community, ich habe ein Problem, und zwar: Wenn ich Rechtsklick auf mein Desktop mache, ist die Option Systemsteuerung, von Nvidia...