The Muppets: Bohemian Rhapsody

Diskutiere The Muppets: Bohemian Rhapsody im Off Topic / Small Talk Forum im Bereich Sonstiges; http://www.ms-windows-seven.de/the-muppets-bohemian-rhapsody/ :devil

automatthias

vernunftgeplagt
Habe mich gerade wieder in Miss Picky verliebt^^

Keine Chance - die ist auf Kermit fixiert :D

Das Video ist echt klasse, aber die Anspielung auf W7 verstehe ich nicht. Oder sind Videokonferenzen ein neues Feature von W7 ?

Hups

Katzennarr
Team
Prima.
Das war schonmal ein netter Einstieg in den Abend :up

automatthias

vernunftgeplagt
Schau noch mal den Abspann!

Meinst Du deswegen?
snap.jpg

Ich habe noch kein W7, deshalb :blink

Thema:

The Muppets: Bohemian Rhapsody

The Muppets: Bohemian Rhapsody - Ähnliche Themen

WhatsApp Desktop app continuously disappearing after pinning it to the taskbar: Good Day, since a few days I constantly experience an issue that I never had before: When I pin the WhatsApp Desktop app from the Windows Store...
Filme aus US Store kaufen?: Hallo! Ich wollte fragen, ob wenn ich "Bohemian Rhapsody + Bonus" aus dem Englischem Store hole, ob ich den dann überhaupt hier in Deutschland...
Amerika heute ...: Das wird knapp ... 🇺🇲🤠🎩 Presidential Results These are CNN’s projections and live results for the 2020 presidential election. It takes 270...
Issue with representation of Distinguished Name element STATE in certificates: If you open a certificate with any Windows Crypto Library (also the certificate viewer), the representation of a specific information is not...
Error "0x80070002" trying to install "cumulative update KB4586781": Hi, after checking for updates and trying to install the cumulative update KB4586781 on Windows 10, I got the error message "0x80070002". I...
Oben