Skype op Windows Surface tablet.

Diskutiere Skype op Windows Surface tablet. im Surface Book / Pro Forum im Bereich Microsoft Community; Skype op windows surface tablet werkt niet meer. Programma verwijderd en nieuw geladen via www.skype maar dan komt melding "deze app kan niet...
  • Skype op Windows Surface tablet. Beitrag #1
M

MS-User

Threadstarter
Skype op windows surface tablet werkt niet meer. Programma verwijderd en nieuw geladen via www.skype maar dan komt melding "deze app kan niet worden uitgevoerd . MS zou eigen tablet geen programma meer geven ! Zie skype ook niet meer in de store van tablet

Thema:

Skype op Windows Surface tablet.

Skype op Windows Surface tablet. - Ähnliche Themen

Skype op Windows Surface tablet.: Skype op windows surface tablet werkt niet meer. Programma verwijderd en nieuw geladen via www.skype maar dan komt melding "deze app kan niet...
Hoe kan ik Windows 10 opnieuw installeren/updaten zonder automatisch het stuurprogramma van mijn grafische kaart te vervangen?: Hallo! Hoe kan ik Windows 10 opnieuw installeren/updaten zonder automatisch het stuurprogramma van mijn grafische kaart te vervangen? Feit is dat...
Waarom krijg ik nu voortdurend de opdracht promt te zien C:\windows\Microsoft.Net\Framework\v.2.0.50: Sedert een dag of 3/4 krijg ik regelmatig gedurende ik op mijn laptop bezig ben de Opdrachtprompt met verschillende regels tekst te zien die...
Waarom krijg ik nu voortdurend de opdracht promt te zien C:\windows\Microsoft.Net\Framework\v.2.0.50: Sedert een dag of 3/4 krijg ik regelmatig gedurende ik op mijn laptop bezig ben de Opdrachtprompt met verschillende regels tekst te zien die...
Oben