SharePoint Designer 2013: "This page does not contain any regions that you have permission to edit."

Diskutiere SharePoint Designer 2013: "This page does not contain any regions that you have permission to edit." im Office Forum im Bereich Microsoft Community; SharePoint Designer 2013: "This page does not contain any regions that you have permission to edit." Hello, when trying to edit a form in...
M

MS-User

Threadstarter
SharePoint Designer 2013: "This page does not contain any regions that you have permission to edit."

Hello,

when trying to edit a form in SharePoint Designer 2013 I get the following message:

"This page does not contain any regions that you have permission to edit."

I didn't use to get this message and apparently everybody in our SharePoint trying to access the form editor within SharePoint Designer receives this message.

What do I have to do to be able to edit forms again?

Your help is appreciated a lot. Thank you.

Thema:

Sucheingaben

this page does not contain any regions that you have permission to edit

SharePoint Designer 2013: "This page does not contain any regions that you have permission to edit." - Ähnliche Themen

• SharePoint Konto loswerden

SharePoint Konto loswerden: Hallo ich hatte bis vor kurzem eine SharePoint Site intensiv genutzt. Das Projekt ist jetzt vorbei und ich hatte den Admin gebeten die Site zu...
  • Sharepoint-Kalendereinträge bei Berechtigungsstufe "Lesen" in Outlook-Kalender nicht sichtbar

Sharepoint-Kalendereinträge bei Berechtigungsstufe "Lesen" in Outlook-Kalender nicht sichtbar: Hallo, ich habe Sharepoint-Kalender in einer Sharepoint-Gruppe angelegt. Ich habe ausgewählten Mitgliedern meiner Gruppe die Berechtigung...
  • SharePoint Designer 2013: "This page does not contain any regions that you have permission to edit."

SharePoint Designer 2013: "This page does not contain any regions that you have permission to edit.": SharePoint Designer 2013: "This page does not contain any regions that you have permission to edit." Hello, when trying to edit a form in...
  • SharePoint Designer Workflow: Datei in Dokumentbibliothek erzeugen

SharePoint Designer Workflow: Datei in Dokumentbibliothek erzeugen: Hallo, ich versuche gerade einen Workflow für eine SharePoint Online Teamwebsite zu erstellen. In dieser Teamwebsite gibt es eine Liste, die...
  • Updates zu Sharepoint Designer 2007

Updates zu Sharepoint Designer 2007: Hallo. Kurz frage kann ich die Updates vor der Deinstallation von Sharepoint Designer deinstallieren? MFG