Outlook 2016 - Action Required: Re-connect Outlook 2016/2013 to Outlook.com after upgrade?

Diskutiere Outlook 2016 - Action Required: Re-connect Outlook 2016/2013 to Outlook.com after upgrade? im Office Forum im Bereich Microsoft Community; Ich habe von microsoft ein mail mit folgenden inhalt bekommen: Action Required: Re-connect Outlook 2016/2013 to Outlook.com after upgrade Now...
M

MS-User

Threadstarter
Ich habe von microsoft ein mail mit folgenden inhalt bekommen: Action Required: Re-connect Outlook 2016/2013 to Outlook.com after upgrade
Now that your Outlook.com account has been upgraded, you’ll need to re-connect Outlook 2016 or Outlook 2013 to yourOutlook.com account to ensure the best experience. If you do not re-connect to your upgradedOutlook.com account, you may experience email or calendar sync issues, unintended recipients getting added when replying to emails, or other issues listed here.
Action Required: Please follow the steps below based on the number of accounts you have connected to Outlook 2016/2013.
Option 1: If Outlook.com is the primary or only account you are accessing via Outlook 2016/2013:
Create a new Outlook profile and then add your Outlook.com account when prompted.
Note that you do not need to delete the old profile first and can refer to it to get the new one set up. Once you have the new profile set up, you should select to “Always use this profile” option, or delete the old profile.
Option 2: If you have multiple accounts in an Outlook 2016/2013 profile:
First, remove your account from your existing profile. Refer to "Remove an email account” section of this article.
Then, re-add your Outlook.com account to your existing profile.

Now that your Outlook.com account has been upgraded, you’ll need to re-connect Outlook 2016 or Outlook 2013 to yourOutlook.com account to ensure the best experience. If you do not re-connect to your upgradedOutlook.com account, you may experience email or calendar sync issues, unintended recipients getting added when replying to emails, or other issues listed here.
Action Required: Please follow the steps below based on the number of accounts you have connected to Outlook 2016/2013.
Option 1: If Outlook.com is the primary or only account you are accessing via Outlook 2016/2013:
Create a new Outlook profile and then add your Outlook.com account when prompted.
Note that you do not need to delete the old profile first and can refer to it to get the new one set up. Once you have the new profile set up, you should select to “Always use this profile” option, or delete the old profile.
Option 2: If you have multiple accounts in an Outlook 2016/2013 profile:
First, remove your account from your existing profile. Refer to "Remove an email account” section of this article.
Then, re-add your Outlook.com account to your existing profile.

Was bedeutet dieses Mail (mein Englisch ist äußerst dürftig)?

Thema:

Outlook 2016 - Action Required: Re-connect Outlook 2016/2013 to Outlook.com after upgrade?

Outlook 2016 - Action Required: Re-connect Outlook 2016/2013 to Outlook.com after upgrade? - Ähnliche Themen

• VBA Outlook 2016 Geburts- und Jahrestage aktualisieren

VBA Outlook 2016 Geburts- und Jahrestage aktualisieren: Hallo Community, ich habe vorletztes Jahr für unser Unternehmen einen Code geschrieben, der die Geburtstage und Jahrestage meiner Kollegen in...
  • Outlook 2016 Suchtools

Outlook 2016 Suchtools: Im Outlook 2016 konnte ich gestern noch bei de Suche in den "Suchtools -> Verfeinern -> weitere" weitere Suchkriterien einfügen. Es gingen...
  • Automatischen Download von Bildern in Outlook 2016 E-Mails blockieren oder erlauben - So geht es!

Automatischen Download von Bildern in Outlook 2016 E-Mails blockieren oder erlauben - So geht es!: Für den einen stellen sogar Bilder in E-Mails ein mögliches Risiko da, für den anderen sind es einfach nur störende Inhalte die man einfach nicht...
  • Briefpapiere oder Designs für Microsoft Outlook 2016 E-Mails verwenden - So funktioniert es!

Briefpapiere oder Designs für Microsoft Outlook 2016 E-Mails verwenden - So funktioniert es!: Manchmal will man seine E-Mails vielleicht ein bisschen auffälliger gestaltet und das Aussehen mit einem Design oder einem Briefpapier aufpeppen...
  • Mehrere imap Mailkonten in Outlook 2016 einrichten

Mehrere imap Mailkonten in Outlook 2016 einrichten: Hallo, ich möchte in Outlook 2016 mehrere Konten mit imap einrichten. Das erste Konto funktioniert ohne Probleme, alle weiteren kann ich nur...