One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names

Diskutiere One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names im Outlook.com Forum im Bereich Microsoft Community; One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names
M

MS-User

Threadstarter
One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names

Thema:

One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names - Ähnliche Themen

• One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names

One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names: Reklamiert wird ein Ordner "Junk". Habe keinen Ordner dieses Namens angelegt. Die übliche Methode, den Ordner umzubenennen, geht nicht, da dieser...
  • One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names.

One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names.: Guten Tag Mich interessiert welche Ordner genau muss ich umebnen? und warum passiert jetzt im letzte zeit diese Konflikt? Diese Email bekomme...
  • bekomme ständig diese E-Mail "One or more folders in your mailbox is named incorrectly....."

bekomme ständig diese E-Mail "One or more folders in your mailbox is named incorrectly.....": Hallo, ich habe folgendes Problem. Ich bekomme seit 01.01.2017 ständig diese Mail und kann damit nichts anfangen. One or more folders in your...
  • One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names.

One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names.: Hallo seid einiger Zeit bekomme ich o.g. Fehlermeldung, habe auch schon bereits im Netz nach Lösungen gesucht. Ob Anmeldung lokal über Office 365...

One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names.: One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names. Folders with these names can't be downloaded by...