Noten Box

Diskutiere Noten Box im Software Allgemein Forum im Bereich Software Allgemein; Ich such das Programm Noten Box, mit dem kann man wohl Schulnoten in eine Datenbank schreiben. Und zwar suche ich das Programm für einen Kunden...
D

DJMANU

Threadstarter
Ich such das Programm Noten Box, mit dem kann man wohl Schulnoten in eine Datenbank schreiben. Und zwar suche ich das Programm für einen Kunden, der mir den Auftrag gab ein Programm zu entwickeln das es ermöglicht die Schulnoten von der Noten Box in eine Word-Datei zu übertragen

D

DJMANU

Threadstarter
Danke gman24

Thema:

Noten Box

Noten Box - Ähnliche Themen

• I've purchased a Windows 10 Pro upgrade via the Microsoft store and now I'm not able to activate my Windows installation anymore

I've purchased a Windows 10 Pro upgrade via the Microsoft store and now I'm not able to activate my Windows installation anymore: The upgrade from Windows 10 Home to Windows 10 Pro worked as intended. But like I said in the title, Windows now asks me to enter my product key...
  • Links do not appear in start menu search

Links do not appear in start menu search: I used to type the start menu entries as shortcut to open them. Windows just opened the search and offered me the right item. This does not work...
  • Mircosoft Account Password not working after reset on account.live.com

Mircosoft Account Password not working after reset on account.live.com: My PC was running slow (eherything else worked perfectly) and I did the Windows Reset where you get to Keep your files and documents. After the...
  • Samsung Notes App auf Windows 10 will nicht

Samsung Notes App auf Windows 10 will nicht: Hallo, ich habe ein Windows 10 Notebook, dass die Anforderungen für die App Samsung Notes aus dem Microsoft-Store locker erfüllt und da steht...
  • Windows Sandbox does not start...

Windows Sandbox does not start...: You see, i hav checked the box by Windows sandbox and I see it in the Menu but when I start it, then I see only reports for the admin rights...