My Microsoft 8.1 Lumia 535 Technical Problem

Diskutiere My Microsoft 8.1 Lumia 535 Technical Problem im Windows RT 8.1 Forum im Bereich Microsoft Community; Hello I am using windows Lumia 535 Model but Now I am facing problem.When I call anybody my phone screen become black automatically...
M

MS-User

Threadstarter
Hello

I am using windows Lumia 535 Model but Now I am facing problem.When I call anybody my phone screen become black automatically and I need to press again whom I am calling.When I repress to check in my phone screen It stays 0.005second means I cannnot control/cancel or stop whom I am calling.

In which part of my lumia phone (this technical problem) I can get this option to solve such harrasing or emabrassing situation.
Sometimes I need to switch off my mobile as I cannot solve this by button of My handy.

Best
Taher

Thema:

My Microsoft 8.1 Lumia 535 Technical Problem

My Microsoft 8.1 Lumia 535 Technical Problem - Ähnliche Themen

• microsoft Lumia 535 und sandisk DUAL DRIVE m3.0 - Anwendung für Foto-Speicherung auf Reisen?

microsoft Lumia 535 und sandisk DUAL DRIVE m3.0 - Anwendung für Foto-Speicherung auf Reisen?: Habe gestern von sandisk einen externen Speicherstick DUAL DRIVE m3.0 gekauft, um auf Reisen Fotos dort speichern zu können. Der Anschluss passt...
  • Keine Updates für mein Mobiltelefon Microsoft Lumia 535 mit Windows 10 für Nov. und Dez. 2018

Keine Updates für mein Mobiltelefon Microsoft Lumia 535 mit Windows 10 für Nov. und Dez. 2018: Wer kann mir helfen? Ich habe jeden Monat ein Update für mein Mobiltelefon Microsoft Lumia 535 mit Windows 10 erhalten, nun fehlen die Updates...
  • Keine Updates für mein Mobiltelefon Microsoft Lumia 535 mit Windows 10 für Nov. und Dez. 2018

Keine Updates für mein Mobiltelefon Microsoft Lumia 535 mit Windows 10 für Nov. und Dez. 2018: Wer kann mir helfen? Ich habe jeden Monat ein Update für mein Mobiltelefon Microsoft Lumia 535 mit Windows 10 erhalten, nun fehlen die Updates...
  • My Microsoft 8.1 Lumia 535 Technical Problem

My Microsoft 8.1 Lumia 535 Technical Problem: Hello I am using windows Lumia 535 Model but Now I am facing problem.When I call anybody my phone screen become black automatically...
  • 80070490 Fehler - Lumia Microsoft 535 Phone - Windows 8.1

80070490 Fehler - Lumia Microsoft 535 Phone - Windows 8.1: Hallo, bitte um hilfe mit mein handy. Nach 7 monate scheint immer diese fehler code wen i synchronisierung mit mein email will - "nicht...