"Just shut the f#$§ up"

Diskutiere "Just shut the f#$§ up" im Witze / Comics Forum im Bereich Sonstiges; "Der Sohn eines Kongressabgeordneten will während einer Sitzung einfach nicht die Klappe halten." shut up
P

phil0sofa

Threadstarter
Standort
%temp%
"Der Sohn eines Kongressabgeordneten will während einer Sitzung einfach nicht die Klappe halten." shut up

Zuletzt bearbeitet:
Thema:

"Just shut the f#$§ up"

"Just shut the f#$§ up" - Ähnliche Themen

• Windows 10 - Hotkey F7 Shut-Off in Windows Desktop/Explorer to free it for Corel Capture activation

Windows 10 - Hotkey F7 Shut-Off in Windows Desktop/Explorer to free it for Corel Capture activation: Hello Community, since I changed over my WIN 7 Pro HP Elitebook 8770w to WIN10 Pro, I can't activate the Corel Capture Screenshot program anymore...
  • Windows 10 won't shut down or restart

Windows 10 won't shut down or restart: Hello dear Microsoft community! After a fresh install of the newest version of W10, the only way to shutdown my PC is via pressing the power...
  • PC takes minutes to shut down | PC braucht Minuten zum runterfahren

PC takes minutes to shut down | PC braucht Minuten zum runterfahren: Well, (since the last update I think) my pc takes minutes to shut down, but is still in seconds turned on. Deleted temporary data and also tried...
  • Lumia 520 ERROR: Unable to find a bootable Option, Press any Key to shut down

Lumia 520 ERROR: Unable to find a bootable Option, Press any Key to shut down: Ich habe bisher erfolglos versucht mit dem Recovery-Tool das Lumia 520 nach der Fehlermeldung ERROR: Unable to find a bootable Option, Press any...
  • PC Shut-Down wg. Grafik-Ausnahmefehlers

PC Shut-Down wg. Grafik-Ausnahmefehlers: Hallo, Leutz... (liebe Mods, falls ich mit dem Beitrag im falschen Forum,sry, bitte gern in die richtige Kategorie verlegen! Danke) Mein System...