I've purchased a Windows 10 Pro upgrade via the Microsoft store and now I'm not able to activate my Windows installation anymore

Diskutiere I've purchased a Windows 10 Pro upgrade via the Microsoft store and now I'm not able to activate my Windows installation anymore im Windows 10 Forum im Bereich Microsoft Community; The upgrade from Windows 10 Home to Windows 10 Pro worked as intended. But like I said in the title, Windows now asks me to enter my product key...
M

MS-User

Threadstarter
The upgrade from Windows 10 Home to Windows 10 Pro worked as intended. But like I said in the title, Windows now asks me to enter my product key in order to activate the installation, which is what I did. But I always receive the error 0xc004f050 when I'm trying to activate.
I'm really not satisfied with the fact that I spent money on the upgrade in order to prevent potential issues like this, which turned out to not be the case obviously.

Thema:

I've purchased a Windows 10 Pro upgrade via the Microsoft store and now I'm not able to activate my Windows installation anymore

I've purchased a Windows 10 Pro upgrade via the Microsoft store and now I'm not able to activate my Windows installation anymore - Ähnliche Themen

• GPT statt MBR - Windows 7 und Windows 10 auf einer Disk

GPT statt MBR - Windows 7 und Windows 10 auf einer Disk: Wenn ich Windows 10 von einem Bootmedium (USB Stick) installieren will, verlangt es eine Disk mit GPT-Partition table. Ich habe einen Lenovo...
  • Windows Update gegen MDS (Zombieload) geladen aber wie aktivieren.

Windows Update gegen MDS (Zombieload) geladen aber wie aktivieren.: Hall ans Forum, ich habe das MS Tool SpeculationControl laufen lassen um zu sehen wie der Stand auf meinem Laptop bezüglich MDS (Zombieload) ist...
  • C:\Windows\System32\taskhostw.exe

C:\Windows\System32\taskhostw.exe: C:\Windows\System32\taskhostw.exe Immer wieder wird dieser Fehler festgestellt. Was muss ich tun, dass dieser Fehler beseitigt wird
  • Daten nach Reparation durch Windows gelöscht

Daten nach Reparation durch Windows gelöscht: Hallo, ich hoffe sehr, auf Eure Hilfe. Ich habe meine externe Festplatte angeschlossen. Windows hat mir daraufhin mehrmals vorgeschlagen, die...
  • I've been lookin for Grindcore

I've been lookin for Grindcore: http://www.youtube.com/watch?v=LDSTRRdkda8 <-angugen ;)