Intel Graphics control panel disappeared

Diskutiere Intel Graphics control panel disappeared im Windows Insider Forum im Bereich Microsoft Community; Since I've updated my PC to Windows Insider Preview, the Intel Graphics control panel disappeared. I've tried to update the graphic card, but...
M

MS-User

Threadstarter
Since I've updated my PC to Windows Insider Preview, the Intel Graphics control panel disappeared. I've tried to update the graphic card, but nothing worked since Windows told me the graphic card is already in its newest version. Reinstalling didn't work either because when I restart my PC, nothing happened. I've updated my PC to Windows Insider Preview because I was very curious to new features. Updating the graphic card driver made it a bit worse, since I couldn't change the brightness of my PC screen. Can someone please tell me why the Intel Graphics control panel disappeared??

PC model: HP Notebook 15-bs092ng

Manufacturer: Hewlett Packard

Processor: Intel(R) Celeron(R) N3060 @ 1.60 GHz (dual core)

GPU: Intel(R) HD Graphics (Integrated) or Intel(R) HD Graphics 400 (Integrated)

RAM: 8 GB

Internal Storage: 1 TB

Storage technology: Hard Disk Drive

Operating System: Microsoft Windows 10 Home Insider Preview version 2004 (build 19564.1000)

Thema:

Intel Graphics control panel disappeared

Intel Graphics control panel disappeared - Ähnliche Themen

• Monitorauflösung Intel HD Graphics Windows 10

Monitorauflösung Intel HD Graphics Windows 10: Hallo zusammen, ich habe ein Surface Book (Version 1909 und Build 18363.535). Ich möchte einen neuen Bildschirm mit QHD-Auflösung (2560x1440)...
  • Intel UHD 630 Graphics Treiber

Intel UHD 630 Graphics Treiber: Windows 10x64, Version 1903 Betriebssystembuild 18362.449 Vor ca. 2 Wochen wurde mir über Windows Update ein neuer Intel VGA Treiber angeboten...
  • Using 3 Monitors Simultaneously? Problems in the BIOS setup for Intel HD Graphics

Using 3 Monitors Simultaneously? Problems in the BIOS setup for Intel HD Graphics: Dear all, I am trying to use two external monitors in addition to my internal laptop screen. One is connected via VGA, the one is connected via...
  • Windows 10 Update wegen Intel HD Graphics 4600 nicht kompatibel | bitte um schnelle Hilfe |

Windows 10 Update wegen Intel HD Graphics 4600 nicht kompatibel | bitte um schnelle Hilfe |: Servus, wollte gerade bei einem Rechner ein Update von Windows 7 auf Windows 10 durchführen. Hab mir einen USB Stick erstellt von einer iso Datei...
  • Fehlercode 43 Grafikkarte Intel(R) HD Graphics 620

Fehlercode 43 Grafikkarte Intel(R) HD Graphics 620: Hallo, heute wurde ein neues Windows Update durchgeführt auf meinem Acer Swift 3. Seit dem laufen meine Spiele nicht mehr richtig. Im...