dd if=/dev/urandom of=/dev/sda2

Diskutiere dd if=/dev/urandom of=/dev/sda2 im WinBoard Blog Forum im Bereich Neues aus den WinBoard-Bereichen; So, die neuen Server laufen jetzt stabil , die Winboard-Migration ist bis auf ein paar Kleinigkeiten abgeschlossen. Ein Zurück ist nicht mehr...
I

Info-User

WinBoard-Intern
Threadstarter
So, die neuen Server laufen jetzt stabil , die Winboard-Migration ist bis auf ein paar Kleinigkeiten abgeschlossen. Ein Zurück ist nicht mehr möglich. Die alten Server werden gerade, na sagen wir mal: mit Zufallsdaten bestückt.

Weiterlesen...

Thema:

dd if=/dev/urandom of=/dev/sda2

dd if=/dev/urandom of=/dev/sda2 - Ähnliche Themen

• If you are using Windows Update, the latest SSU (KB4541338) will be offered to you automatically.

If you are using Windows Update, the latest SSU (KB4541338) will be offered to you automatically.: Hallo, mein Computer nutzt Windows Update, bekommt aber das oben erwähnte SSU nicht angeboten und kann die Kumulativen Qualitätsupdates nicht...
  • How to check if our domain is on Microsofts greylist?

How to check if our domain is on Microsofts greylist?: Some of our customers have problems receiving emails from us. A client recommended that I should check if our server / IP address was greylisted...
  • When is the next opportunity to go back to stable windows if I currently have Insider Build?

When is the next opportunity to go back to stable windows if I currently have Insider Build?: A while ago I joined the Insider Build program and I updated to the insider build. Now I want to go back and I have already opted out. Now I have...
  • Can the Surface be configured to hibernate automatically after e.g. two hours, if it is in sleep mode with the lid closed?

Can the Surface be configured to hibernate automatically after e.g. two hours, if it is in sleep mode with the lid closed?: Sleep is faster to wake up than hibernate. During a work day, when I go from one meeting to the next, it is convenient that the surface starts...
  • A media driver your computer needs is missing. This could be a DVD, USB, or Hard disk driver. If you have a CD, DVD, or USB flash drive with the drive

A media driver your computer needs is missing. This could be a DVD, USB, or Hard disk driver. If you have a CD, DVD, or USB flash drive with the drive: Diese Meldung bekomme ich immer wieder, wenn ich versuche Windows auf meinem PC über einen bootfähigen USB-Stick zu installieren. Im Internet...