BF2 Eve of Destruction v1.1!

Diskutiere BF2 Eve of Destruction v1.1! im Games-News Forum im Bereich News; Hallo, A new version of the Eve of Destruction is now available for download, allowing you to play this Battlefield 2 modification that was first...

Pvt.Caparzo

Threadstarter
Hallo,

A new version of the Eve of Destruction is now available for download, allowing you to play this Battlefield 2 modification that was first released for Battlefield 1942.

Download:
Eve of Destruction v1.1 Client (1.2GB)
Eve of Destruction v1.1 Dedicated Server (55.6MB)

http://www.gamershell.com/news/38055.html

Pvt.Caparzo

Threadstarter
Moin!

Habs mir gerade runtergeladen und installiert. Jetzt das Problem:

Wie spiele ich EoD 1.1? Wo finde ich z.b eine Exe davon? Habe schon BF2 selber angemacht, dort finde ich auch nichts. Nur auf der Festplatte in wo BF2 installt ist, dort unter Mods gibt es EoD Dateien. Nur wo finde ich die Maps und wie zocke ich diese?

Danke,

Pvt.Caparzo

Threadstarter
Hallo ich nochmal:D

Wo sind denn hier die BF2 Zocker?

Wie kann ich das Mod spielen?

Danke,

Thema:

BF2 Eve of Destruction v1.1!

BF2 Eve of Destruction v1.1! - Ähnliche Themen

Display problems Surface Laptop first generation for the second time!: Dear Sirs and Madams, I purchased a Microsoft Laptop for the first time back in 2018. At some point the display randomly started to open pages...
Your message couldn't be delivered because you weren't recognized as a valid sender: Hello, I tried to send an email from my outlook account and got this information: Your message couldn't be delivered because you weren't...
Movie Maker: Hello, Unfortunately, I do have a problem with a Microsoft movie maker file. I know Microsoft doesn’t support the program anymore but I‘ve used...
Meine Mails landen bei Hotmail/Outlook im Junk: Hallo werte Community! Vielleicht kann mir irgendjemand hier ein Antwort bieten! Wir ein kleines Schulungsunternehmen und haben eine Mailserver...
Phishing?: Hallo, weiß jemand, ob folgende Nachricht von Microsoft echt ist? Microsoft account Update your Microsoft account verification options to...
Oben